środa, 6 lipca 2016

Bardzo białkowe omleto-naleśniki

Białko na masę. Ot co.  :P
I zatęskniłam za porannym smażeniem, bo ostatnio codziennie na śniadanie robiłam miseczkowe miksy.
 Mam problem z klasyfikacją tego czegoś. Placek? Omlet? Naleśnik? Coś? :D
Proteinowe omleto-naleśniki z twarogiem, nektarynką, fitellą i musli, płatkami migdałowymi, świeżymi daktylami, borówkami i syropem borówkowym
Proteinowe omleto-naleśniki:

  • 3 białka jajek (100g)
  • 1/2 miarki odżywki białkowej
  • 30g twarogu
  • łyżeczka mąki żytniej
  • szczypta proszku do pieczenia
Twaróg rozgniatamy, wszystkie składniki mieszamy widelcem, smażymy na rozgrzanej teflonowej patelni (można spryskać olejem), na niewielkim ogniu, po kilka minut z obu stron. U mnie wyszły 2 takie placki.
Podajemy z dowolnymi dodatkami. :)

Prosto, szybko, bez kombinowania, ubijania białek, blendowania, itd. :) 

Ściskam mocno!

Desery FIT


17 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie i apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sobie planować wieczorami, co zjem na śniadanie następnego dnia. Chodziły wczoraj za mną takie placki, a Ty podsyciłaś mój apetyt na nie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno białkowe? :D No idealne dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smacznie i zdrowo z tymi owocami wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie to być się tłuszczyk przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na bardzo delikatne - jak chmurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby posiłek potreningowy jako śniadanie? Bo jeśli nie, to gdzie tłuszcz? ;-; Nie zapominaj o nim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają pysznie i na pewno takie są, ale dla mnie to stanowczo za dużo białka - dzienny limit w jednym posiłku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pysznie i na pewno takie są, ale dla mnie to stanowczo za dużo białka - dzienny limit w jednym posiłku:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne i zdrowe placuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, i do tego dużo owoców :D Mamy ostatnio fazę na proteinowe omlety, więc takie śniadanko świetnie by się u nas sprawdziło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W sam raz na super poranek :D
    Pozdrawiam :D
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam mniam mniam ! Ostatnio uwielbiam takie śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaaa, ale smacznie wygląda. Na pewno w tym tygodniu wypróbuje :)

    ♥ mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam, wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń